P.S.


   На сторінці P.S. розміщена інформація про технічне удосконалення деяких частин виготовлених велосипедів.

Рама велочопера (за проханням читача)

  Для виготовлення рами велочопера EasyRider були використані елементи рам велосипедів.

Частини рами

1 – передня частина рами велосипеда “Десна” з колесами 20 дюймів; 2 – верхня труба рами “Україна” або аналогічного; 3 – фрагмент рами “Україна”, назад іде труба до верху якої кріпилося сидіння, вверх труба, що йшла до передньої вилки; 4 – задня частина рами велосипеда “Десна”; 5 – фрагмент рами “Україна” для кріплення сидіння.

 При компонуванні труб рами розміри розраховував приблизно. Такими, щоб було зручно сидіти, натискати на педалі та керувати. Ось фото з маштабованою решіткою, за якою можна вирахувати розміри рами (розміри в мм):

Розміри рами чопера   Якби мені довелося вдосконалювати цю модель чопера, форму рами я б дещо змінив. При рості 1,8 метра трохи незручним є низьке положення руля. Виправити недолік можна змінивши спосіб кріплення руля (закріпити так, щоб руль став вищим), або змінивши форму рами:

Рама перспектива   При цьому довжину вилки теж слід відкорегувати.

 

Велосипед GT. Вдосконалення системи перемикання

   Одне із удосконалень проведене на велосипеді GT. На ньому були труднощі з перемиканням передач на передніх зірках. Річ у тому, що трос перекидки був повністю вкритий кожухом. Але найгірше те, що біля каретки трос загинався пів-колом. Це погіршувало рух тросу, тому доводилося докладати значних зусиль для переведення ланцюга на іншу зірку. Проблему вирішив так: вкоротив кожух, хомут для затримки кожуха перемістив вверх, під кареткою встановив направляючу тросу (як на велосипедах Mustang). Комплекс мір дав свої результати – перемикання передач не вимагає значних зусиль.

Передня перекидкаКріплення хомута.

Направляюча троса

Направляюча на каретці.

Трос на передню перекидкуШлях троса до передньої перекидки.

Тандем. Вдосконалення трансмісії

   Трансмісія тандема теж перетерпіла якісні зміни. Конструкція трансмісії була влаштована так, що для передачі крутного моменту на заднє колесо використовувалися лише дві зірки. Це були зірки на 24 та 34 зуби. Найбільша зірка використовувалась для зв’язку з передніми педалями.

Тандем своїми руками   Таким чином відсікалася частина діапазону швидкостей, більших за 30…35 км. Цей недолік вдалося виправити, змінивши конфігурацію передачі руху від одних педалів до інших. Для цього на задній каретці було закріплено пару шатунів  із зірками. На передній каретці шатуни із зурками перекинуті на інший бік осі.

Трансмісія тандема   Переваги даної системи – працює ввесь діапазон передач. Недоліки: збільшення маси, проблеми з педалями (на задню каретку треба 2 правих педалі). Крім того, час від часу педалі треба затягувати, бо вони самовільно розкручуються (на передній каретці лівий та правий поміняні місцями). Але заради більшої швидкості можна піти на такі жертви…

Трансмісія веломобиляТандем

Advertisements

13 thoughts on “P.S.

    • Передня вилка від мопеда “Рига – 15”, здається. Такий мопед з двигуном Д6 – Д8. Пера вилки витягнуті і зафіксовані заклепками (пружини не працюють). Вилку з діючими амортизаторами можна виготовити самому, як у проекті – “Електрочопер своїми руками” (детальні фото вилки ще виставлю). Переднє колесо 20″ від велосипеда Mustang Sport (типу складного “Аіста” чи “Десни”). В ньому замінена втулка, замість звичайної червячної встановлена для касети (на різьбу ставиться ротор дискового гальма).

    • Обід від мопедного колеса типу “Карпати”, його діаметр такий, як у 20″ велосипедного колеса (хоча на гумі написано 16″). Шпиці, відповідно теж для велосипедного колеса на 20″. Після висвердлювання отворів бажано зробити посадочне місце для ніпелів шпиці (частини шпиці, що прикручується) – невелике заглиблення. Інакше виникнуть проблеми з установкою шини, ніпелі будуть її підпирати, може виникнути перекіс, або “горб”. У варіанті з електрочопером теж використовую такий обід, але додаткових отворів для шпиць не свердлю. Використовую товсті шпиці, які вставляю у штатні отвори. У втулці, яку я придбав 32 отвори (на відміну від поширених 36), так само, як у ободі.

    • Всі виготовлені велосипеди фарбую аерозольною фарбою з балонів. Після шпатлювання і шліфування розпилюю фарбу в кілька тонких шарів з перервою в 20-30 хв. між шарами. Можу порекомендувати аерозоль Deko lack, після покриття поверхня має чудовий блиск – відрізнити від компресорного пістолета важко. На якому етапі робота над велочопером, якщо запитуєш за фарбу?

      • Тут і не треба бути зареєстрованим. Просто вишли дані про себе (які вважаєш за потрібні) короткий опис роботи і фото на е-пошту. Я створю спеціальну сторінку на сайті, де буду розміщувати інформацію про саморобки різних авторів. Ідея з ВК непогана – твою саморобку зможуть побачити і оцінити багато друзів, але через кілька тижнів твоя замітка буде далеко-далеко внизу… А якщо розмістити на сайті, її зможуть переглядати і оцінювати постійно.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s