Велосипед Junior


   Одним із велосипедів, який складався для веломандрівок був Junior. Він призначений для дітей середнього шкільного віку.

Велосипед Junior Велосипед Junior - вигляд з правого боку

   Велосипед оснащений подвійними алюмінієвими 20-ти дюймовими ободами, дисковими гальмами на передньому і задньому колесі. Має шатуни стандартного розміру з трьома зірками та касету на шість передач.

    Для складання велосипеда були використані нові деталі:

Деталі велосипеда

    Раму від велосипеда невідомої марки зачистили і пофарбували.

    Переднє і заднє колесо набране стандартними шпицями. Завдяки меншому внутрішньому діаметру обода, вдалося набрати колесо в чотири “хрести”. Цей набір є міцнішим за 3-х і 2-х “хрестовий”. В центрі кожного колеса задня втулка. Різниця лиш в тому, що на задньому колесі втулка з двома різьбами, для кріплення ротора дискового гальма та касети.

   На передньому колесі встановлений ротор діаметром 140 мм. Для кріплення втулки і супорта дискового гальма довелося переробити передню вилку. Вона була схожа на мопедну, але пера вилки були виготовлені з тонкостінних труб і могли не витримати надмірних навантажень.

  Замінив труби на водопровідні, такого ж діаметру. На кінцях труб приварив нові пера. Праве перо має місце для кріплення  супорту:

   На задньому колесі для кріплення супорту виготовив спеціальну планку, яка закріплюється на лівому пері задньої вилки. Один кінець планки кріпиться в пазові для осі колеса (до болта також кріпиться дуга щитка).   Інший кінець закріплений хомутом до труби вилки. На втулці закручений ротор діаметром 160 мм.

   Задній перемикач закріплений на пері вилки. До болта кріплення приєднана дуга щитка:

Заднє колесо - вигляд з боку касети

  Для встановлення каретки на промпідшипниках дану раму довелося допрацьовувати. Труба в яку була встановлена каретка не мала різьби, була призначена для іншого типу підшипників. Довелося вварити розрізані частини труби каретки з різьбою.Junior вузол крвплення передньої перекидки   Для кріплення переднього перемикача, раму теж довелося модернізувати: прорізати отвори для кріплення хомута, приварити перемичку для підсилення. Трос для перемикача підведений під низ каретки. Для кріплення краю кожуха приварив спеціальне кріплення:

Junior вузол кріплення передньої перекидки (2)   Для перемикання передач на рулі встановлені перемикачі RevoShift фірми SHIMANO. Також тут є гальмівні важелі:

   Велосипед вийшов непоганий. Міцні маленькі колеса, надійні гальма, передачі, зручне керування, невелика маса. Хороший варіант для мандрівок. Покищо тривають випробування велосипеда, підготовка до бойового хрещення. Вже зовсім скоро він покаже себе на шляхах і польових дорогах…

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s