Велопричеп своїми руками


   Літом загорівся ідеєю створення велосипедного причепа. Річ хороша і багатоцільова: не на кожен свій велосипед можу причепити дитячі велосипедні сидіння – конструкція рами не дозволяє, теж саме стосується майбутнього веломобіля, а дітей катати хочеться. На перевезення вантажів також не кожен велосипед здатен, бо не у всіх є можливість закріплення багажника. Та й перевантажувати ровер теж не хочеться. Тож роблю велопричеп.

Деталі причепа   В основу рами причепа лягла водопровідна труба на 3/4. Можна було б використати велосипедні труби, тоді причеп був би легшим, але я б програв у міцності. Для кріплення коліс використав дві вилки від дитячих велосипедів (колеса на 20 дюймів). Рама буде мати дві труби: центральну поздовжню та поперечну. Один із кінців поздовжньої труби буде кріпитися до велосипеда. Поперечна труба має загини з двох сторін, до яких кріпляться вилки.

Зварювання рами причепа   Для більш надійного кріплення зрізав частину труби, щоб вилка частково входила в неї.

Обрізання труби рамиЗварювання рами  Щоб труба рами обігнула вилку, зрізав її частини в місцях згинів:
Рама причепа      Позагинав трубу для повторення контурів вилки:

Зварювання рами
Прихопив зваркою з кількох місцях:

Приварювання вилки до рами причепа   Проварив місця загину та швів труби рами і вилки:

Зварювання рами з вилкою     Теж саме зробив із іншою вилкою:

Рама причепа   Спеціально для проекту виготовив колеса. В основі коліс корпуси від втулок велосипеда “Україна”, але зміненої конструкції. У корпусах зроблена проточка під 203 підшипник. Це дало змогу використати потовщені осі (15 мм), які виточив на токарному верстаті. Для кріплення таких осей довелося трохи розширити отвори в гніздах кріплення вилки за допомогою болгарки. Колеса в 20-ть дюймів теж обрав не випадково, адже відомо – чим менший розмір колеса, тим воно міцніше. Я не беру до уваги дитячі 16-ти та 14-ти і 10-ти дюймові – там шпиць значно менше, міцність гірша.

Рама велосипедного причепа з колесами   Частину труби, що йде до велосипеда порізав та зігнув. Зробив це, щоб труба не билася об колесо й не заважала керувати велосипедом.

Рама причепа до велосипеда   Для підсилення труби приварив дві перемички. Пофарбував причеп.

Велопричеп   Для кріплення дитячих сидінь до поздовжньої труби рами приварив дві невеликі трубки. Вони мають нахил нижнім кінцем до передньої частини причепа.

Монтаж кріплення для дитячих велосидінь   На нижньому кінці передньої трубки приварив металеву площадку. Вона служить опорою для причепа, коли він стоїть без велосипеда.

Велопричеп   Таку ж площадку приварив на задньому кінці поздовжньої труби рами. Тут закріпив відбивач червоного кольору.

   Для з’єднання причепа з велосипедом виготовив спеціальний адаптер. В його основі лежить дюймова труба. В трубі рами зробив отвір, в який вставив вісь. Ця вісь проходить і через пази в дюймовій трубі. Завдяки такій конструкції цього з’єднання причеп може вільно міняти своє положення відносно горизонту, не тягнучи за собою велосипед. Дюймова труба іншим кінцем з’єднана з обрізаним виносом керма. Таке з’єднання дозволяє причепу вільно переміщуватися вверх-вниз відносно велосипеда під-час долання невеликих, але крутих горбів та ям. Виніс керма вдягається на підсідельний штир, або спеціальну вісь прилаштовану на багажнику велосипеда.

Кріплення велопричепаВелопричеп

    Причеп вийшов дійсно універсальним, його можна застосовувати для перевезення вантажів та катання дітей. Також, його можна використовувати без велосипеда, як візок.

Велопричеп з дитячими сидіннями

Advertisements

One thought on “Велопричеп своїми руками

  1. Пінгбек: “Прокачка” велосипеда | DevderaBikes

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s