Про себе


Я на трайку   Велосипедами займався ще мій дід Василь… Я переймав уміння та навички догляду та ремонту від свого батька. Свій перший велосипед склав коли вчився у 9-му класі. Більш серйозно зайнявся будівництвом велосипедів влітку 2012 року. З тих пір склав більше десятка велосипедів. Кожен з яких вирізняється з поміж інших своєю конструкцією. Останнє досягнення – триколісний електротрайк. Проте, на цьому зупинятися не збираюся… Надіюсь, що мій досвід, який описаний на сторінках цього блогу стане в нагоді комусь із читачів, послужить джерелом натхнення в будівництві та втіленні власних задумів чи просто буде корисним.

З надією Михайло ДЕВДЕРА

 

Зв’язок:

https://www.facebook.com/devderabikes

devderabikes@gmail.com

 

 

Advertisements

5 thoughts on “Про себе

  1. Доброго дня!
    З величезним захопленням переглянув Ваш сайт та Ваші розробки!
    Дуже класно що в нас є такі ентузіасти і люди які люблять свою справу
    і роблять її з любов’ю! Ваші рішення заслуговують уваги та поваги до інженерної думки та рішень.
    Особливо до душі припав сімейний велосипед тондем, та веломобіль!
    Скажіть будь-ласка чи розробляте велотондеми на замовлення, яка їхня вартість та час виконання?
    Буду вдячний за відповідь.
    З повагою Олександр.

  2. Доброго вечора, Олександре! Дякую за Ваші слова, приємно, що робота, яку робиш приносить задоволення не тільки тобі, але й іншим. Щодо продажу тандемів – неповірите, тільки зранку радився з жінкою про те, що тандем для нашої сім’ї вже не дуже актуальний. Нам потрібне щось більше, тому слід його продати або розібрати і переробити на те “щось більше”. Але перед продажем мені хотілося б внести деякі якісні зміни до його конструкції: замінити гальма на дискові, опустити вісь передньої каретки, перефарбувати і ще деякі дрібниці довести. Такий варіант коштував би 6 000 грн (базова комплектація, без дитячих крісел). Час виконання три тижні. Можна створити тандем з “нуля” ціна від 5-ти до 10-ти тисяч, вартість сильно залежить від велокомпонентів, які будуть обрані для конструювання. Якщо Вас зацікавить другий варіант – можу прорахувати вартість більш детально. Строки складання, регулювання та випробування з “нуля” більші – місяць, півтора. Нажаль не можу присвячувати конструюванню велотехніки багато часу, бо це не є основним видом моєї діяльності. Тому такі великі строки… Якщо у Вас виникнуть запитання пишіть на адресу devderabikes@gmail.com. З повагою, Михайло.

  3. Доброго дня!
    Чи складаєте Ви велосипеди на замовлення?
    Мене цікавить велосипед типу Вашого проекту Sprinter, можливо з деякими відмінностями.

  4. Привіт. Так і не знайшов можливості написати на особисту пошту, тому пише сюди. Хочу на велосипеді розширити задній маятник, щоб ставала ширша резина. форми всі які треба надає, знати б куди

    • Привіт! Ось моя офіційна поштова адреса (службова адреса сайту devderabikes@gmail.com). Зрозумів про те, що потрібно змінити ширину труб задньої вилки, не зрозумів оцю частину “форми всі які треба надає, знати б куди”. Ще питання, яку гуму плануєш використовувати? Якщо дуже широку, як на фетбайку, то швидше за все вилку доведеться переварювати.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s